הצהרת נגישות – מצפן
אנו במרכז מצפן (אשר פעילותו משולבת בפעילות המרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר) רואים בשירות מכבד, שוויוני, מונגש ואיכותי ערך עליון. בשל כך אנו פועלים ללא לאות על מנת להתאים ולהנגיש את כלל השרותים במרכז הרפואי עבור כלל אוכלוסיות המטופלים הפוקדות אותו.
הנגשת המרכז הרפואי לאוכלוסיות עם מוגבלויות הינה חלק חשוב בסטנדרט השרות של מצפן ושל תל אביב מדיקל סנטר ולפיכך אנו מכשירים ומדריכים את הצוות הרפואי והאדמיניסטרטיבי במרכז לרגישות יתרה בכל הנוגע בכל הנוגע לשיפור חווית השירות למטופלים שעבורם נדרשת סביבה מונגשת.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה להקל עליכם בשל מוגבלות כלשהיא ואנו מעודדים אתכם לשתף את הצוות בכל בקשה למתן סיוע או הנגשת שירות על מנת שנוכל לתת לכם כמובן את השירות והטיפול הרפואי המיטבי ובאופן מונגש ככל הניתן ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998.
להלן פירוט של הסדרי הנגישות הקיימים במרכז הרפואי.
פירוט ההנגשה על פי סוג המגבלה
מוגבלות בניידות ותנועה:
- חניות יעודיות לנכים ורכב גבוה קיימות בכל החניונים הסמוכים למרכז הרפואי.
- ניתן להכנס לחניון המנויים בבניין לצורך העלאת והורדת נוסעים בעלי מוגבלויות בקומת הכניסה ועם גישה נוחה למעליות ללא עלות, בתיאום מוקדם טלפוני מול מוקד המרכז הרפואי.
- גישה נגישה מחזית הבניין (מרחוב קויפמן 6) ע"י כבש (רמפה) מתאים לכסא גלגלים, וגישה נגישה נוספת דרך כבש מתון דרך החיבור לבניין הסמוך(מפינת הרחובות קויפמן/שנקר).
- פסי אי החלקה ומעקות נירוסטה להקלה בכניסה לבניין.
- ליווי על ידי עובד בתאום מראש עם מוקד המרכז הרפואי. מומלץ לתאם מראש טלפונית עם המוקד טרם ההגעה לבניין, אך ניתן כמובן להתקשר אל המוקד כאשר מגיעים לבניין ולבקש סיוע ונשמח לספקו בהקדם האפשרי בכפוף לזמינות עובדי המרכז.
- שאילת כיסא הובלה/הליכון מושב למתקשים בהתניידות ללא תשלום בהפקדת תעודה מזהה. מומלץ לתאם מראש טלפונית עם המוקד טרם ההגעה לבניין, אך ניתן כמובן להתקשר אל המוקד כאשר מגיעים לבניין ולבקש סיוע ונשמח לספקו בהקדם האפשרי בכפוף לזמינות עובדי המרכז וכיסא/הליכון.
- כלל עמדות הקבלה במרכז מונגשות לכסא גלגלים.
- כלל משרדי הרופאים וחדרי הטיפול במרכז מונגשים לכסא גלגלים.
- קיימות במרכז מיטות מתכווננות להנגשה למוגבלי תנועה.
- עזרה במילוי טפסים – יש לבקש במעמד הקבלה סיוע מהצוות.
- שרותים מותאמים לנכים נמצאים בכניסה למרכז הרפואי.
- המידע הנדרש להכנות מיוחדות לבדיקה יישלח מבעוד מועד ב-SMS וכולל צילומים של מיקום המרכז הרפואי וקישורים לתוכנות ניווט.
מוגבלות בראייה: - ליווי ע"י עובד המרכז בתאום עם המוקד. מומלץ לתאם מראש טלפונית עם המוקד טרם ההגעה לבניין, אך ניתן כמובן להתקשר אל המוקד כאשר מגיעים לבניין להתקשר למוקד ולבקש סיוע ולבקש סיוע ונשמח לספקו בהקדם האפשרי בכפוף לזמינות עובדי המרכז.
- מערכת הכוונה קולית מחניון הבניין אל המעליות לבעלי צמיד הפעלה ייעודי. ניתן להכנס לחניון המנויים בבניין לצורך הורדת נוסעים בעלי מוגבלויות בקומת הכניסה ועם גישה נוחה למעליות ללא עלות, בתיאום מוקדם טלפוני מול המוקד.
- פסי אי החלקה ומעקות נירוסטה להקלה בכניסה לבניין.
- מעליות – הכוונה קולית במעליות, כיתוב ברייל בכניסות למעליות בקומת הכניסה וכיתוב ברייל בכפתורי המעליות.
- כניסת כלב נחייה/חיית שירות רשומה מותרת במרכז הרפואי, למעט לחדרים יעודיים לבדיקות פולשניות.
- המידע הנדרש להכנות מיוחדות לבדיקה יישלח מבעוד מועד ב-SMS וכולל צילומים של מיקום המרכז הרפואי וקישורים לתוכנות ניווט.
מוגבלות קוגניטיבית/שכלית/נפשית:
- ליווי ע"י עובד המרכז בתאום עם המוקד. מומלץ לתאם מראש טלפונית עם המוקד טרם ההגעה לבניין, אך ניתן כמובן להתקשר אל המוקד כאשר מגיעים לבניין להתקשר למוקד ולבקש סיוע ולבקש סיוע ונשמח לספקו בהקדם האפשרי בכפוף לזמינות עובדי המרכז.
- המידע הנדרש להכנות מיוחדות לבדיקה יישלח מבעוד מועד ב-SMS וכולל צילומים של מיקום המרכז הרפואי וקישורים לתוכנות ניווט.
- ניתן להמתין בסביבת המתנה חלופית במיקום מבודד, שקט ורגוע עד לכניסה לייעוץ/טיפול. מומלץ לתאם מראש על מנת לוודא זמינות.
- כניסת חיית שירות רשומה מותרת במרכז הרפואי, למעט לחדרים יעודיים לבדיקות פולשניות.
נגישות שירות לקוחות, מוקד מידע וזימון תורים
מוקד המרכז הרפואי זמין למענה בין השעות 8:00-20:00 בימים א'-ה' וביום ו' בין השעות 8:00-14:00.
הינכם מוזמנים ליצור קשר עם המוקד בכל שאלה, לקבלת מידע או ולזימון תורים, באחד מהאמצעים הבאים:
- טלפונית: 03-7712800
- באמצעות צ'אט-וואצאפ באתר האינטרנט: 03-7712800
- באמצעות פנייה בדוא"ל: info@tlvmed.co.il
בעלי מוגבלות בשמיעה ודיבור מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הצ'אט ודוא"ל.
כלל הצוות המקצועי והאדמיניסטרטיבי במצפן ובתל אביב מדיקל סנטר מתודרך באופן שוטף להכרת תחום הנגישות ופתרונות נגישות יעודיים במרכז הרפואי. לצורך מתן שירות מיטבי, כדאי לעדכן את נציג השירות בזמן תיאום הביקור בכל צורך בסיוע או התאמת נגישות נדרשת למועד קבלת השירות במרכז הרפואי.
נגישות אתר האינטרנט – הצהרת נגישות
מרכז מצפן והמרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר פועל רבות על מנת להנגיש את הארגון ואת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.
מהות אתר אינטרנט נגיש:
אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות .
ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט:
התאמות הנגישות באתר בוצעו וממשיכות להתבצע כל העת בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013.
האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון גלישה בעזרת מקלדת.
נגישות האתר נבדקת באופן קבוע כחלק מתחזוקת האתר.
ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט:
באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה נגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים הבאים: Firefox / Opera / Safari/ Edge. לגלישה מיטבית (לרבות במכשירים סלולאריים) מומלץ דפדפן Chrome.
פניות מטופלים בנושא נגישות
מרכז מצפן והמרכז הרפואי תל אביב מדיקל סנטר מחוייב לנושא הנגישות וקשוב למטופליו בעלי המוגבלויות ואנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות המרכז כל העת.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, או שיש לך הצעה לשיפור אלינו נשמח לשמוע ממך ולהתייחס לנושא ברצינות הראויה וככל שנדרש לתקן את הטעון תיקון בהקדם האפשרי.
בכל שאלה ניתן לפנות למר אריאל מגר, רכז הנגישות במרכז מצפן ובתל אביב מדיקל סנטר:
בטלפון: 03-7712800
מייל: info@tlvmed.co.il
דואר: תל אביב מדיקל סנטר, רחוב יחזקאל קויפמן 6 ת"א
עדכון אחרון: 24 אוקטובר, 2023